Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11285
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВознюк, Анна Вячеславовна-
dc.contributor.authorВеретельник, Елена Анатольевна-
dc.date.accessioned2015-11-18T10:54:34Z-
dc.date.available2015-11-18T10:54:34Z-
dc.date.issued2015-11-05-
dc.identifier.citationВознюк А. В. Основные элементы взаимодействия маркетинга и логистики / А. В. Вознюк, Е. А. Веретельник // Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, присвяченої 85 річниці заснування ХНАДУ, Харків, 5 листопада 2015 р.– Харків : ХНАДУ, 2015. – С. 334–336.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11285-
dc.description.abstractРозглянуто взаємозв'язки між такими сферами діяльності підприємства як маркетинг та логістика через їх основні елементи.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectлогістикаru_RU
dc.subjectстратегія 4"Р" маркетингу, 7"R" логістикиru_RU
dc.titleОсновные элементы взаимодействия маркетинга и логистикиru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я і культурології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.