Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11285
Назва: Основные элементы взаимодействия маркетинга и логистики
Автори: Вознюк, Анна Вячеславовна
Веретельник, Елена Анатольевна
Теми: маркетинг
логістика
стратегія 4"Р" маркетингу, 7"R" логістики
Дата публікації: 5-лис-2015
Бібліографічний опис: Вознюк А. В. Основные элементы взаимодействия маркетинга и логистики / А. В. Вознюк, Е. А. Веретельник // Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, присвяченої 85 річниці заснування ХНАДУ, Харків, 5 листопада 2015 р.– Харків : ХНАДУ, 2015. – С. 334–336.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто взаємозв'язки між такими сферами діяльності підприємства як маркетинг та логістика через їх основні елементи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11285
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.