DSpace About DSpace Software DSpace
 

Repository KhNMU >
Кафедри >
Кафедра фізіології >
Наукові праці. Кафедра фізіології >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10736

Название: Використання ліцензійного іспиту формату «КРОК-1» для формування клінічного мислення майбутнього лікаря
Авторы: Маракушин, Дмитро Ігорович
Чернобай, Лариса Володимірівна
Сокол, Олена Миколаївна
Васильєва, Оксана Василівна
Ключевые слова: крок
лікарь
ліцензійний іспит
Issue Date: 26-May-2015
Издатель: Харківський національний медичний унівеситет
Библиографическое описание: Використання ліцензійного іспиту формату «КРОК-1» для формування клінічного мислення майбутнього лікаря / Д. І. Маракушин, Л. В. Чернобай, О. М. Сокол, О. В. Васильєва // Формування сучасної концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах : матеріали VIII Науково-практичної конференції, присвяченої 210-й річниці ХНМУ та 60-й річниці кафедри медичної та біоорганічної хімії, Харків, 26—27 травня 2015 р. — Харків : ХНМУ, 2015. — С. 12–13.
Аннотация: Вступ. Раціональна імплементація нового Закону України «Про вищу освіту» [3] надає можливість інтеграції в Європейській простір вищої освіти та подальшого удосконалення вітчизняної вищої медичної освіти і підвищення її якості. Впровадження європейських стандартів кредитно-модульної системи освіти зобов язало викладачів медичних університетів до комплексної реорганізації навчального процесу та поширення використання інноваційних педагогічних технологій з метою активації навчально-пізнавальної діяльності студентів і формування професійних компетенцій майбутніх лікарів [1]. Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх фахівців характерний для викладання в Європейських медичних університетах є основою формування світогляду та клінічного мислення [4].
Описание: Основна частина. Формування клінічного мислення студентів-медиків лпочинається з вивчення теоретичних медичних дисциплін і, насамперед дисципліни «Фізіологія». Вивчення фізіології людини та засвоєння знань фізіологічних механізмів закладає основи успішного оволодіння такими науками як патофізіологія, фармакологія і всіх без винятку клінічних дисциплін. Організація навчального процесу при викладанні дисципліни «Фізіологія» здійснюється на основі кредитно-модульної системи відповідно до вимог Болонського процесу [3; 5], тому виникає необхідність в умовах проведення практичних занять поряд з дослідженнями функції здорового організму вирішувати ситуаційні задачі клінічної спрямованості.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10736
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Використання ліцензійного іспиту формату «КРОК-1» для формування клінічного мислення майбутнього лікаря.pdf1,32 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright

View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback