Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10734
Title: | Когнітивні технології навчання у викладанні медичної та біологічної фізики і медичної інформатики |
Authors: | Радзішевська, Евгенія Борисівна Кнігавко, Володимир Гілярийович Зайцева, Ольга Василівна Бондаренко, Марина Анатоліївна Лад, Світлана Миколаївна |
Keywords: | когнітивні технології міждисциплінарна інтеграція |
Issue Date: | Nov-2015 |
Citation: | Когнітивні технології навчання у викладанні медичної та біологічної фізики і медичної інформатики / Є. Б. Радзішевська, В. Г. Кнігавко, О. В. Зайцева, М. А. Бондаренко, С. М. Лад // Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини : матеріали всеукраїнської науково-методичної відеоконференціі з міжнародною участю, Запоріжжя, Київ, 12-13 листопада 2015 р. : збірник наукових статей. – Запоріжжя, 2015. – С. 68–69. |
Description: | Когнітивна психологія породила новий напрям в педагогіці - когнітивні технології навчання. Однією із пріоритетних цілей цієї технології є формування інформаційної компетенції студентів як сукупності вмінь та навичок використовувати інформацію, що надходить із різних джерел і, в підсумку, формує міждисциплінарні знання, вміння та навички. Стосовно підготовки студентів у вищих медичних навчальних закладах цей процес реалізується шляхом міждисциплінарною інтеграції, яка є однією з найбільш вагомих складових навчання студентів, оскільки формує особистісний та професійний світогляд. Метою роботи є викладення досвіду щодо забезпечення спадковості викладання медичної та біологічної фізики і медичної інформатики для забезпечення міждисциплінарної інтеграції як прояву когнітивних технологій підготовки спеціалістів у вищих медичних навчальних закладах |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10734 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра медичної та біологічної фізики і медичної інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
конференция _ноябрь 2015 Радзишевская.doc | 47,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.