Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10715
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарпенко, Катерина Іванівна-
dc.contributor.authorСіверчук, Марина Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-11-06T08:43:03Z-
dc.date.available2015-11-06T08:43:03Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКарпенко К. І. Гендерна не/рівність у системі вищої освіти та науковому товаристві / К. І. Карпенко, М. О. Сіверчук // Ґендерна парадигма освітнього простору. – 2015. – № 2. – С. 28–31.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10715-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано витоки гендерної нерівності у системі освіти і науковому співтоваристві та перспективи її подолання. З’ясовано механізми і фактори, що сприяють або перешкоджають руху до гендерної рівності в системі освіти і в науковому співтоваристві фахівців вищої кваліфікації. Зроблено висновок, що гендерна асиметрія серед фахівців вищої кваліфікації в різних галузях наукового знання негативно позначається на розвитку наук, оскільки закріплює односторонній чоловічий / жіночий погляд на наукову творчість.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherКриворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет» у партнерстві з Всеукраїнською мережею осередків ґендерної освіти ВНЗru_RU
dc.subjectгендерна не/рівністьru_RU
dc.subjectгендерна сегрегаціяru_RU
dc.subjectсистема освітиru_RU
dc.subjectсексизмru_RU
dc.titleГендерна не/рівність у системі вищої освіти та науковому товариствіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра філософії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.