DSpace About DSpace Software DSpace
 

Repository KhNMU >

Browsing by Author Барська, Ліна Яківна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 5 of 5
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2017Методична розробка для викладачів до проведення практичного заняття зі студентами-бакалаврами з дисципліни «Догляд за хворими та медична маніпуляційна техніка»Фролова, Тетяна Володимирівна; Терещенкова, Ірина Іванівна; Охапкіна, Ольга Володимирівна; Барська, Ліна Яківна; Кононенко, Олена Володимирівна
2017Методичні вказівки для аудиторної роботи студентів–бакалаврів з дисципліни "Догляд за хворими та медична маніпуляційна техніка"Фролова, Тетяна Володимирівна; Терещенкова, Ірина Іванівна; Охапкіна, Ольга Володимирівна; Барська, Ліна Яківна; Кононенко, Олена Володимирівна
2017Методичні вказівки для самостійної роботи студентів-бакалаврів з дисципліни «Догляд за хворими та медична маніпуляційна техніка»Фролова, Тетяна Володимирівна; Терещенкова, Ірина Іванівна; Охапкіна, Ольга Володимирівна; Барська, Ліна Яківна; Кононенко, Олена Володимирівна
2011Особливості порушень мікроелементного статусу при вторинній остеопенії та порушенні фібрилогенезу у дітейФролова, Татьяна Владимировна; Охапкина, Ольга Владимировна; Барская, Лина Яковлевна; Медведева, Елена Павловна; Фролова, Тетяна Володимирівна; Охапкіна, Ольга Володимирівна; Барська, Ліна Яківна; Мєдвєдєва, Олена Павлівна; Frolova, Tetyana; Okhapkina, Olga; Barska, Lina; Medvedeva, Elena
2019Принципи організації вигодовування та харчування здорових дітей раннього віку. Методичні вказівки для підготовки до практичних занять для студентів 3 курсу медичних факультетівФролова, Тетяна Володимирівна; Стенкова, Наталія Федорівна; Терещенкова, Ірина Іванівна; Барська, Ліна Яківна; Сіняєва, Ірина Резівна
Showing results 1 to 5 of 5

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback